Zamknij
REKLAMA

Skuteczna firma pozycjonująca – po czym poznać?

12:19, 14.09.2017 | artykuł sponsorowany
Skomentuj
Fot. materiał partnera

Od czego zacząć, jeśli chcemy wybrać dobrą firmę pozycjonującą naszą stronę? Na co koniecznie musimy zwracać w tym aspekcie uwagę? Czy są jakieś zasady, którymi w tym aspekcie należy się kierować? Poniżej przedstawiamy kilka prostych zasad, którymi należy się kierować, jeśli chodzi o wybranie skutecznej firmy pozycjonerskiej.

Skrupulatna analiza potrzeb klienta

Nie zawsze SEO musi oznaczać osiągnięcie pierwszej strony wynikowej. Tak, oczywiście, to jest jeden z jego nadrzędnych celów, ale nie jest to cel jedyny. Dobra firma pozycjonerska, zapyta, na czym dokładnie będzie zależało potencjalnemu klientowi. Wedle tych potrzeb, będzie też ona dobierała działania pozycjonerskie a także te, które w bezpośredni sposób są związane z podniesieniem widoczności strony. Czasem może być to klasyczne SEO, czasem zaś takich działań może być więcej.

SEO to nie są żadne cuda ani wiedza tajemna

Musimy pamiętać, że SEO w dużej mierze opiera się na analizie algorytmów Google. Tak naprawdę, to czysta analiza tego, jakie obecnie są trendy w Sieci. Dla każdej branży, trendy są inne. Skrupulatna analiza konkretnej branży, będzie podstawą do zaczęcia prac związanych z SEO. To nie jest magia, ale żeby umieć taką analizę przeprowadzić, musimy po prostu mieć wiedzę w tym zakresie. Laik, nie będzie w stanie wyciągnąć właściwych wniosków. Analiza trendów, wyników, liczb to zrobi za Ciebie Agencja SEO – http://www.the-first.pl/. Skuteczna zatrudnia specjalistów, którzy są w tym celu bardzo dobrze przeszkoleni.

Nadużywanie słowa „Gwarancja” - na to uważaj!

Jeśli chcemy mieć pewność, że wybraliśmy dobrą agencję SEO, musimy bardzo zwracać uwagę na to, co dokładnie nam ona obiecuje. Jeśli agencja SEO, daje nam „gwarancję” osiągnięcia po tygodniu czy dwóch pierwszej strony wynikowej, to znak, że coś jest bardzo nie tak i powinniśmy zachować ostrożność. Żadna firma nie jest w stanie dać nam 100% gwarancji tego, że strona w konkretnym czasie znajdzie się na pierwszej stronie wynikowej. Owszem, można snuć prognozy, na podstawie trendów czy analizy konkurencji, jednakże nigdy nie powinno się dawać klientowi pełnej gwarancji do tego, że strona znajdzie się w takim a takim czasie, na takiej a takiej pozycji.

Portfolio klientów jest bardzo ważne

To, na co koniecznie należy też zwrócić uwagę, jeśli chodzi wybór firmy pozycjonującej, to także kwestia związana z tym, jakim portfolio może się dana firma pochwalić. Oczywiście nie chodzi o udostępnianie danych poszczególnych klientów, a jedynie o to, aby pokazać rodzaj prac, które w ramach ich obsługi, były wykonywane. To nie tylko potwierdza wiarygodność danej firmy, ale też, co bardzo ważne, potwierdzi jej umiejętności a także wiedzę w wybranym przez nas zakresie.

(artykuł sponsorowany)

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie firma „Magraf” s.c., Sławomir Grzmiel, Lidia Grzmiel, ul. Dolina 57, 85-212 Bydgoszcz, oraz nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie internetowej do Twoich potrzeb i zainteresowań oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z naszej strony internetowej wraz z funkcjonalnościami na niej udostępnianych ,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów. Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby: dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań,zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym, aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem dane mogą zostać przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. dostawcą usług IT, agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług, Zaufanym Partnerom oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Informujemy, że na naszej stronie internetowej dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych Partnerów.

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Tam też znajdziesz informacje jak to zrobić.

Zaznacz przycisk „Zgadzam się” jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych podanych w formularzu przez „Magraf” s.c., Sławomir Grzmiel, Lidia Grzmiel, ul. Dolina 57, 85-212 Bydgoszcz i naszych Zaufanych Partnerów jako administratora danych osobowych, w celach marketingowych, które obejmują także niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie aktywności na stronie internetowej zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. Wyrażenie zgody jest dobrowolne , masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, a także wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, a także o pozostałych kwestiach wynikających z art. 13 RODO, dostępnych w Polityce prywatności..

Zgadzam sięNie teraz
© czas.tygodnik.pl | Prawa zastrzeżone