Zamknij
REKLAMA

Elegancka witryna w mieście

15:33, 23.07.2018 | materiał partnera
Skomentuj

Ekskluzywny sklep, a także punkt usługowy przyciąga uwagę potencjalnych klientów atrakcyjną ekspozycją zaprezentowaną w witrynie sklepowej. Obecnie wystawy sklepowe lśnią nienagannie czystą szybą oraz oryginalnie zaaranżowaną wystawą sklepową, która zmienia się dosyć często, aby przekonać klientów, że wystawione produkty są modne, a jednocześnie budują wizerunek nowoczesnego, dynamicznego biznesu.

Zadaszone witryny sklepowe

Sklepy odzieżowe lub obuwnicze, salony meblowe, sklepy z dekoracjami domowymi, galerie sztuki, sklepy jubilerskie, butiki i salony książkowe, a także sklepy handlujące antykami, porcelaną czy ekskluzywnymi produktami spożywczymi, oraz punkty sprzedaży sprzętu elektronicznego wymagają idealnego wizerunku. Można go stworzyć, budując niepowtarzalny nastrój we wnętrzu sklepu, a także tworząc odpowiednią oprawę na zewnątrz. Witryna sklepu jest jego wizytówką i najlepszą reklamą. Wystawy sklepowe są nowoczesnym nośnikiem informacji, pokazują towary, który można kupić, a poprzez ekspozycje kreują wizerunek marki. Witryny sklepowe często znajdują się na ścianach frontowych budynków, warto zatem, aby wyglądały efektownie i prezentowały się bez zarzutu. Przede wszystkim należy je chronić przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, a zwłaszcza opadami. Dzięki zadaszeniom można uniknąć zachlapań szyb oraz ram okiennych, poza tym przy niesprzyjającej pogodzie, dzięki zadaszeniu, łatwiej będzie utrzymać czyste okna przez dłuższy czas.

Jakie zadaszenie wybrać?

Wybór dachu nad witryną sklepową czy punktem usługowym zależy w dużej mierze od charakteru budynku, w którym znajduje się dany lokal, oraz od profilu prowadzonej działalności. Kolorowe markizy stanową piękne zadaszenie w lokalach należących do restauracji, barów, kawiarni czy cukierni oraz sklepów spożywczych. Eleganckie sklepy obuwnicze lub odzieżowe wymagają zazwyczaj nieco innego typu zadaszenia, dlatego najlepszym rozwiązaniem będzie zadaszenie z lekkiego i trwałego poliwęglanu. Jego właściwości są zbliżone do pleksiglasu, choć poliwęglan to twarde, sztuczne tworzywo i to znacznie wytrzymalsze.

Daszki z poliwęglanu

Poliwęglan to funkcjonalny, termoplastyczny materiał, który spełnia wszelkie stawiane mu wymagania. Jest on nie tylko trwały, ale także wytrzymały na zmienne temperatury, a przy tym estetyczny i transparentny. Dzięki temu nie przytłacza i co ważne – nie zaciemnia wnętrza lokali położonych na najniższych kondygnacjach. W odróżnieniu od popularnych markiz sklepowych zadaszenie wykonane z poliwęglanu montuje się w bardzo prosty sposób, poza tym, dłużej zachowuje ładny wygląd i jest łatwe w utrzymaniu czystości. Dodatkową zaletą daszków z poliwęglanu jest modułowa budowa, dzięki której łatwo układa się je w ciąg efektownych powierzchni. Na stronie producenta metal-gum.com można obejrzeć kilka wizualizacji efektownie wykonanych zadaszeń. Obecnie daszki z poliwęglanu stanowią alternatywę wobec innych rozwiązań, dając znacznie więcej możliwości zabezpieczenia witryn okiennych.

(materiał partnera)

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie firma „Magraf” s.c., Sławomir Grzmiel, Lidia Grzmiel, ul. Dolina 57, 85-212 Bydgoszcz, oraz nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie internetowej do Twoich potrzeb i zainteresowań oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z naszej strony internetowej wraz z funkcjonalnościami na niej udostępnianych ,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów. Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby: dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań,zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym, aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem dane mogą zostać przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. dostawcą usług IT, agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług, Zaufanym Partnerom oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Informujemy, że na naszej stronie internetowej dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych Partnerów.

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Tam też znajdziesz informacje jak to zrobić.

Zaznacz przycisk „Zgadzam się” jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych podanych w formularzu przez „Magraf” s.c., Sławomir Grzmiel, Lidia Grzmiel, ul. Dolina 57, 85-212 Bydgoszcz i naszych Zaufanych Partnerów jako administratora danych osobowych, w celach marketingowych, które obejmują także niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie aktywności na stronie internetowej zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. Wyrażenie zgody jest dobrowolne , masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, a także wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, a także o pozostałych kwestiach wynikających z art. 13 RODO, dostępnych w Polityce prywatności..

Zgadzam sięNie teraz
© czas.tygodnik.pl | Prawa zastrzeżone