Zamknij
REKLAMA

Klucze do sukcesu firmy przewozowej

14:50, 21.09.2018 | Artykuł sponsorowany
Skomentuj

Po pierwsze: pomysł

Aby nasza firma odniosła sukces, potrzebny będzie nam świetny pomysł na jej prowadzenie. Odpowiedzmy sobie na kilka pytań, takich jak to dotyczące tego, co zaoferujemy naszym potencjalnym klientom. Gdy przejrzymy strony najróżniejszych konkurentów na rynku, łatwo będzie dostrzec, że każdy z nich specjalizuje się w czymś innym. Mogą to być przewozy towarów do określonej masy, w pewnym obszarze geograficznym czy też może ładunków ponadgabarytowych – tak naprawdę to od nas zależy jaką niszą się zajmiemy. To ważny krok, gdyż jak dobrze wiemy, jeżeli specjalizujemy się we wszystkim, to tak naprawdę jako firma przewozowa specjalizujemy się w… niczym!

Po drugie: konkurenci

No właśnie, wspomnieliśmy już o konkurentach, z którymi stale będziemy wojować o zdobycie każdego zlecenia. Bardzo ważnym krokiem jest dokładna analiza otoczenia naszej firmy przewozowej, a zwłaszcza jej przeciwników. Jakie są ich mocne strony, z którymi trudno będzie nam wygrać? Z czym nasi konkurenci nie do końca sobie radzą tak dobrze i mogą otworzyć nam szansę na spicie całej śmietanki? Takie pytania powinny być podstawą naszej analizy.

Dobra firma przewozowa to gwarancja szybkiego transportu - https://bitlogistics.pl/

Po trzecie: koszta

Nie sposób nie wspomnieć także o chłodnym spojrzeniu na koszta naszej nowej firmy. Czy będą one zoptymalizowane? Czy damy radę znaleźć wszystkich dostawców, którzy pomogą nam wzmacniać pozycję naszej firmy przewozowej? I najważniejsze pytanie: czy po nałożeniu marży damy radę wyjść na plus?

Podsumowanie

Jak widzicie, zakładanie i następnie prowadzenie działalności w branży TSL wcale nie jest tak proste, za jakie mogłoby uchodzić. Stąd też, zanim rzucimy się na głęboką wodę, warto dokładnie zastanowić się nad tym, czy wchodzimy w ten biznes na sto procent i czy jesteśmy naprawdę gotowi na walkę o każde zlecenie potencjalnych klientów!

(Artykuł sponsorowany)
W okresie ciszy wyborczej tj. w okresie 24 godzin poprzedzających dzień wyborów i aż do chwili zakończenia głosowania zabronione jest prowadzenie agitacji wyborczej na rzecz kandydatów w jakiejkolwiek formie. Publikacja na portalu internetowym jakichkolwiek komentarzy mających charakter agitacji wyborczej może zostać uznana za naruszenie przepisów ustawy Kodeks Wyborczy oraz stanowi czyn zagrożony karą grzywny (art. 498 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy, t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 754 z późn. zm.)

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

© czas.tygodnik.pl | Prawa zastrzeżone