Zamknij

To pierwsze takie studia w Polsce! Zostań specem od marketingu w sieci

00:00, 06.02.2018 | artykuł sponsorowany
BSW wprowadziła Marketing cyfrowy do oferty studiów licencjackich jako pierwsza w Polsce. Fot. depositphotos

Marketing cyfrowy to dziedzina, która bardzo szybko się rozwija. Specjalistów od wykorzystania internetu do promocji potrzebują zarówno podmioty z sektora publicznego, jak i prywatne przedsiębiorstwa oraz organizacje pozarządowe. Teraz, jako jedyna w kraju, szkoli ich na studiach licencjackich Bydgoska Szkoła Wyższa.

Ten kierunek to zupełna nowość nie tylko w BSW, ale także w całym kraju. Uczelnia jako pierwsza wprowadziła go do oferty studiów I stopnia, co było odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku pracy.

Dziś, kiedy otoczenie gospodarcze jest wymagające, m. in. z powodu ogromnej konkurencji, wsparcia ekspertów od marketingu cyfrowego potrzebują organizacje ze wszystkich trzech sektorów - publicznego, prywatnego i non-profit. Wszystkie starają się maksymalizować efektywność i skuteczność prowadzenia działalności gospodarczej oraz poprawić komunikację z klientami.

Tymczasem klienci coraz chętniej korzystają z nowinek technologicznych. Rośnie odsetek osób, które przeglądają oferty, porównują ceny, a w efekcie dokonują transakcji przy pomocy komputerów, tabletów czy telefonów, z którymi właściwie już się nie rozstają.

Firmy muszą reagować na ten trend i kierować komunikaty do klientów kanałami, z których oni korzystają. Oznacza to, że marketing cyfrowy coraz częściej staje się podstawową strategią komunikacji z klientami, reklamy, PR oraz komunikacji bezpośredniej. Media społecznościowe, odpowiednio wykorzystane, się szybkim i efektywnym narzędziem dotarcia do klientów.

Bydgoska Szkoła Wyższa jako pierwsza w kraju stworzyła kierunek Marketing cyfrowy, by na studiach licencjackich kształcić osoby, które chcą pracować w tej prężnie rozwijającej się branży. Jest on połączeniem marketingu z mediami społecznościowymi oraz technologiami cyfrowymi. Dzięki temu studenci mogą kompleksowo zrozumieć, jak działa marketing w świecie cyfrowym.

Po trzech latach nauki, studenci Marketingu cyfrowego będą wiedzieli, jak tworzyć, wdrażać, monitorować i zarządzać szeregiem cyfrowych kampanii marketingowych, aby osiągnąć zakładane cele strategiczne. W toku studiów rozwiną szereg umiejętności praktycznych, które są niezbędne w pracy zawodowej.

Absolwenci tego kierunku będą mogli liczyć na zatrudnienie m. in. w: działach marketingu firm, jednostkach doradczych zajmujących się problematyką marketingu cyfrowego, agencjach marketingowych i reklamowych, na stanowiskach, takich jak specjalista ds. mediów społecznościowych, projektant zawartości, specjalista ds. komunikacji, specjalista PR, menadżer marketingu cyfrowego, menadżer projektów web, menadżer SEO specjalista ds. marketingu partnerskiego, a także rozpocząć własną działalność gospodarczą.

Więcej o Marketingu cyfrowym w Bydgoskiej Szkole Wyższej dowiecie się na bsw.edu.pl. Obecnie uczelnia prowadzi nabór śródroczny. Wszyscy zainteresowani mogą zacząć naukę na nowym kierunku już od marca.

 

Bydgoska Szkoła Wyższa

Unii Lubelskiej 4C

85-059 Bydgoszcz

bsw.edu.pl

Facebook: www.facebook.com/BydgoskaSzkolaWyzsza

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
© czas.tygodnik.pl | Prawa zastrzeżone