Zamknij

Dlaczego dobrym pomysłem jest wynajęcie hostessy na event?

10:34, 04.08.2022 | artykuł sponsorowany
Skomentuj

Wynajęcie hostessy do obsługi eventu może w znaczący sposób poprawić jego organizację i doświadczenie klientów. Dlatego warto skorzystać z usług profesjonalnej agencji.

Wizerunek marki prezentowany podczas eventu

Świetnym pomysłem, który pozwoli wypromować markę w przestrzeni publicznej jest wzięcie udziału w różnego rodzaju branżowych eventach. Podczas targów, konferencji, dni otwartych pojawia się idealna okazja do tego, aby zadbać o komunikację z klientem, także tym potencjalnym. Uczestnicy eventu mogą zapoznać się z ofertą marki i samym produktem. Na miejscu mają możliwość wzięcia udziału w degustacji czy prezentacji funkcjonalności. Event to też dobry moment na wręczenie próbek lub gadżetów, które zachęcą klienta do powrotu do marki, zaczną budować jego lojalność względem danego produktu.

Te wszystkie aspekty składają się na pozytywne "user's experience", czyli doświadczenie danej osoby z marką. Ogromne znaczenie ma tu obsługa na stanowisku. Wykwalifikowany personel sprawia, że sama marka kojarzy się lepiej, klienci mają poczucie, że zostali "zaopiekowani" i potraktowani profesjonalnie, dzięki czemu chętniej wracają. Żeby event przebiegał sprawnie, warto zapewnić obsługę nie tylko o odpowiedniej wiedzy, ale również w odpowiedniej ilości. Dużą pomocą mogą w tym wypadku być hostessy. które w znaczący sposób przyczynią się do promocji marki. Gdzie ich szukać? W wyszukiwarkę wpisać można hasło takie jak "hostessy Łódź". Dzięki temu znajdziemy renomowane agencje, które zapewniają odpowiedni personel.

Jak hostessa może wspomóc organizację wydarzenia?

W jaki sposób hostessa pomoże nam w organizacji eventu? Jej najważniejszym zadaniem będzie zbudowanie odpowiedniej atmosfery. Klienci chętniej wracają na stoiska, gdzie znajdą uśmiechniętą, profesjonalną obsługę, która chętnie pomoże i odpowie na szczegółowe pytania. Hostessa powinna mieć szeroką wiedzę odnośnie marki, jej oferty, dzięki czemu może przedstawić produkt oraz zachęcić do jego zakupu. Często dużo lepszym rozwiązaniem jest powierzenie obsługi stoiska nie pracownikowi technicznemu, o wiedzy specjalistycznej, ale hostessie, która będzie posługiwać się językiem bardziej przyjaznym nawet laikowi. Zapobiegnie to nieporozumieniom, błędom w komunikacji i poczuciu klienta, że jest traktowany nieco z góry. Tego rodzaju kontakt jest bardziej personalny, pozwala na zbudowanie przywiązania do firmy.

Do zakresu działań podejmowanych przez hostessę może należeć na przykład prowadzenie degustacji produktów żywnościowych, wręczanie próbek, prezentowanie właściwości produktu, a także wręczanie katalogów, ulotek. Kontakt klienta z produktem odbywa się bowiem nie tylko podczas eventu, zapoznać się z ofertą marki można też w zaciszu własnego domu. Obecność hostessy przydać się może podczas targów, sympozjów, dni otwartych, konferencji oraz w czasie imprez plenerowych lub w związku z przeprowadzaniem badań ankietowych.

Wynajem hostess przez agencję

Poszukując profesjonalnych hostess warto skorzystać z oferty agencji, które mają renomę na rynku i działają na nim już od jakiegoś czasu. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że zatrudniamy profesjonalistów o odpowiednim przygotowaniu. Istniejące agencje promocyjne łączą bogate doświadczenie z nowoczesnym podejściem. Aby spełnić oczekiwania klienta, przygotowują indywidualne scenariusze dopasowane do konkretnych wymagań.

()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%