Zamknij

Powody, dla których warto zorganizować konferencję w Gdańsku.

13:22, 02.08.2021 | artykuł sponsorowany

Najczęściej klimat towarzyszący organizacji konferencji biznesowej, czy naukowej kojarzy się z dość sztywną atmosferą i skupieniem się przede wszystkim na realizacji poszczególnych jej punktów. Przez to dość często zatraca się aspekt ludzki i społeczny. Dlatego korzystną alternatywą dla takiej sytuacji jest zaaranżowanie takiego wydarzenia w Gdańsku, którego atrakcje pozwalają całości na zupełnie nowy, świeży wydźwięk.

Baza hotelowa.

Rozbudowana gdańska baza hotelowa sprawia, że zorganizowanie tam konferencji nie jest w żadnym razie problemem. Tego typu dedykowane sale oferowane są przez niemal każdy miejscowy obiekt hotelowy, więc znalezienie odpowiedniej to jedynie kwestia czasu i selekcji.

Poziom sal konferencyjnych.

Należy mieć oczywiście na względzie, że sama organizacja wydarzenia konferencyjnego niezależnie od jego charakteru wymaga pracy zarówno przed jak i w jego trakcie. W związku z tym kluczowe jest, aby sama sala konferencyjna spełniała wszelkie kryteria sprzętowe i logistyczne. W przypadku gdańskich hoteli nie trzeba się tym na szczęście martwić.

Sale oferują bowiem spory metraż, aby nawet większa konferencja była w stanie zapewnić miejsce każdej osobie i sprzęt w postaci mikrofonów, tabletów i oczywiście dużego ekranu do wyświetlania poszczególnych prezentacji.

Warto też wspomnieć, że w przypadku wyrażenia chęci personel hotelu służy pomocą techniczną w obsłudze eventu. Mowa tu nie tylko o możliwości dostarczenia dodatkowego wyposażenia, w tym krzeseł, ale i obsłudze konferencji, m.in. za sprawą dzielenia obowiązków organizacyjnych, czy tych dotyczących obsługi sprzętu.

Korzyści wynikające z przebywania w hotelu.

Samo miejsce również nie pozostaje bez znaczenia w kwestii ostatecznego odbioru konferencji. Przebywanie w przestrzeni hotelowej generuje bowiem szereg profitów. Przykładowo, w trakcie przerwy lub po zakończeniu biznesowego segmentu wydarzenia nic nie stoi na przeszkodzie, aby skorzystać z hotelowej restauracji. Sam posiłek może być też elementem pakietu opcji wynajmu sali konferencyjnej.

Źródło: https://hotelhanza.pl/

Ponadto, jeśli konferencja docelowo trwa minimum 2 dni, to hotel stanowi naturalny wybór noclegowy dla jej uczestników. W nim goście będą mieli dostęp do wysokiej jakości komfortowych kwater, w których będzie można w pełni wypocząć pomiędzy poszczególnymi dniami.

Korzyści wynikające z przebywania w Gdańsku

Jak jednak wykorzystać czas wolny po konferencjach? Odpowiedź jest prosta, trzeba wyruszyć na Gdańsk! Nie bez powodu miasto to jest tak często odwiedzanym i lubianym punktem turystycznym na mapie Polski. Niezależnie od tego, czy udamy się na Stare Miasto, Wrzeszcz, czy plażę w Jelitkowie – atrakcji jest naprawdę sporo.

Podsumowanie.

Organizacja konferencji w Gdańsku jawi się jako korzystna perspektywa zarówno z punktu logistycznego, jak i socjalnego. W końcu takie doświadczenie w obliczu korzyści wynikających z przebywania w wygodnym hotelu na terenie pięknego miasta z pewnością zapadnie w pamięci wszystkim uczestnikom wydarzenia.

()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%