Zamknij
REKLAMA

Maszyny do treningu kardio w domu - jak z nich korzystać?

09:43, 17.01.2019 | Artykuł sponsorowany

Aby skutecznie zadbać o swoją formę należy pamiętać, że wysiłek fizyczny, jakiego się podejmiemy musi być przede wszystkim regularny. Niestety, bardzo często schemat postępowania jest wręcz odwrotny. Z wielką motywacją i silnym postanowieniem wykupujemy karnet na siłownię, katujemy się ciężkimi ćwiczeniami, po czym, zrezygnowani, odpuszczamy sobie, nie widząc efektów. Lepiej ułatwić sobie drogę do pięknej sylwetki i zorganizować sobie prosty, ale skuteczny schemat treningowy w domu! Na jakie sprzęty fitness się zdecydować?

Rowerek stacjonarny

Jednym z najpopularniejszych wyborów maszyny do treningu w domu jest rowerek stacjonarny. Zajmuje on stosunkowo mało miejsca i jest łatwy w użyciu. Dobrze, jeśli ma zaprogramowane schematy treningowe, z których możemy korzystać oraz możliwość ustalania obciążenia. Dzięki temu oprócz treningu aerobowego zadbamy również o siłę mięśni, co poskutkuje ładnie wyrzeźbioną sylwetką. Duży wybór rowerków można znaleźć w sklepie internetowym https://prosportowy.pl. Jeśli planujesz wykorzystać rowerek, aby pozbyć się zbędnych kilogramów, to warto zajrzeć do artykułu “Rowerek Stacjonarny – Sposób Na Poprawę Kondycji I Przyspieszenie Odchudzania".

Bieżnia

Bieżnia pozwala na wykonanie treningu wytrzymałościowego, który pozytywnie wpływa na kondycję i dotlenienie organizmu. Wielkim plusem jest możliwość dostosowania treningu do swoich możliwości, tak że zupełnie początkujące osoby będą mogły zacząć od szybkiego marszu, aż wypracują siłę potrzebną do biegu. Bieżnia nie tylko umożliwia trening w każdą pogodę, ale jest również zdecydowanie lepsza dla stawów, które podczas biegu w terenie mogą zostać poważnie naruszone.

Jak ułożyć trening z maszynami kardio?

Warto pamiętać, że przy dużej powtarzalności treningów efekty będą słabsze ze względu na to, że mięśnie szybko przyzwyczajają się do danego typu wysiłku i ekonomiczniej dystrybuują siły. Świetnym pomysłem jest więc przeplatanie ćwiczeń aerobowych o stałym stopniu nasilenia z treningami interwałowymi, które spalają dużo kalorii i wymagają mocnego zaangażowania!

(Artykuł sponsorowany)
© czas.tygodnik.pl | Prawa zastrzeżone