Zamknij

Torby płócienne jako nośnik skutecznej reklamy

12:06, 23.12.2019 | materiały partnera

Czy ekologia może iść w parze z reklamą? Otóż nie tylko może, a wręcz powinna! Jeśli zastanawiasz się, czy torby płócienne będą dobrym nośnikiem reklamy twoich produktów lub usług, to przeczytaj poniższy artykuł. Dowiesz się z niego, dlaczego warto stawiać na ekologiczne rozwiązania i czy takie gadżety jak torby płócienne są istotnym elementem kampanii marketingowej.

1. Torby płócienne – ekologia i funkcjonalność

2. Jak wykorzystać torby płócienne w swojej kampanii marketingowej?

Torby płócienne – ekologia i funkcjonalność

W świetle rosnącej świadomości na temat zalewu naszej planety plastikiem nie dziwi fakt, że coraz większa rzesza konsumentów wybiera ekologiczne rozwiązania. Foliowe reklamówki przyczyniają się do zanieczyszczenia środowiska, a ponadto są kiepskiej jakości – jeżeli nie rozerwą się w trakcie przenoszenia zakupów, to z pewnością podczas ich rozpakowywania. Alternatywnym rozwiązaniem mogą być papierowe torby, niemniej jednak nie są pozbawione wad. Papier łatwo się rozrywa, a wykonana z niego torba jest nieporęczna i niepraktyczna. Dbanie o ekologię będzie znacznie łatwiejsze, jeśli zdecydujemy się na torby płócienne. Torby takie są wytrzymałe, wygodne w użyciu, można je prać i użytkować przez wiele lat, a ponadto mają prosty i estetyczny design. Dają także możliwość nadrukowania na ich powierzchni dowolnego nadruku – stanowią zatem doskonały nośnik reklamy. Szczegółowa oferta znajduje się pod adresem: https://www.torbybawelniane.pl/.


Jak wykorzystać torby płócienne w swojej kampanii marketingowej?

Gadżetami, w które z pewnością warto zainwestować, są torby płócienne. W dobie dbałości o środowisko i rosnącej świadomości na temat związanych z zanieczyszczeniem zagrożeń jest to doskonały sposób na zdobycie uznania w oczach klientów. Coraz większa rzesza klientów opowiada się po stronie firm, które deklarują podejście eko i wprowadzają w życie rozwiązania mające na celu ochronę środowiska i zmniejszenie produkcji plastiku. Torby płócienne są w pełni ekologiczne, cechują się także minimalistycznym designem. Powierzchnia torby pozwala na naniesienie dowolnego nadruku reklamowego. 

Torby płócienne można wręczać klientom podczas targów czy konferencji. Warto także dołączać je jako gratis (np. przy zakupach za określoną kwotę). Ciekawym pomysłem jest zorganizowanie konkursu, w którym nagrodą będą gadżety z logo firmy. Taka torba nie tylko cieszy oko swoim designem, jest także praktyczna i komfortowa w użytkowaniu. Dużo lepiej sprawdza się w roli gadżetu reklamowego niż np. długopisy, których każdy ma w swojej szufladzie dziesiątki i nie zwraca najmniejszej uwagi na znajdujący się na nich nadruk.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
© czas.tygodnik.pl | Prawa zastrzeżone