Zamknij

Hotelarzu, przygotuj się na zmiany! Sprawdź, czego będą oczekiwać goście w 2020 roku

13:09, 20.01.2020 | materiały partnera

Branża hotelarska zmienia się bardzo dynamicznie. Poznaj 5 najsilniejszych tendencji, które wyznaczają kierunek, w jakim będzie podążać w najbliższych latach.

Usługi dodatkowe dostępne w hotelu, odpowiadające na konkretne potrzeby gości

Goście hotelowi mogą mieć przy sobie cenne przedmioty. Nawet jeśli nie przyjeżdżają z myślą, że obiekt będzie w posiadaniu sejfu, na miejscu może w nich zrodzić się taka potrzeba. Najnowocześniejsze obiekty wyposażone są w sejfy, w których goście mogą zdeponować cenne przedmioty i odebrać je w dniu wyjazdu. Szeroki wybór sejfów podłogowych (w tym sejf rurowy) oferuje firma Hartmann-Tresore.

Popularność usług streamingowych

W tym sezonie coraz większą popularnością cieszą się usługi streamingowe dostępne w obiektach hotelowych. Turyści zmęczeni całym dniem zwiedzania mają ochotę odpocząć w wygodnym hotelowym łóżku. Tu mogą zrelaksować się nawet bardziej niż w domu, w którym zawsze jest coś do zrobienia, a na odpoczynek nie wystarcza czasu. Fani netflixowych seriali nie chcą przerywać sobie oglądania, gdy premierę ma odcinek ich ulubionej produkcji, a oni akurat znajdują się na wyjeździe. Dzięki dostępowi do internetu, telewizor może łączyć się z dowolną platformą udostępniającą wideo na życzenie. Wystarczy, że dany obiekt hotelowy zaopatrzy się w odbiorniki z wbudowanym SMART TV.

Pokolenie Millenialsów w hotelach

Millenialsi stają się coraz większą grupą odbiorców usług hotelowych. Są młodzi i bez zobowiązań, dlatego chętnie podróżują, zatrzymując się po drodze w różnych miejscach. Twoi goście mają wielką moc, a pokolenie Millennium jest obecne i przyzwyczajone do obsługi wielu różnych kanałów społecznościowych. Wiele mówi się o tym, że milenialsi nie są lojalni, szukają okazji i zmieniają dostawców w dowolnym momencie. Okazuje się jednak, że potrafią być szalenie lojalni, jednak po warunkiem, że otrzymają odpowiednią ofertę i produkt i zostaną dobrze potraktowani. Warto zatem już dziś przemyśleć, czy oferta i jakość obsługi są dobrze dopasowane do tej grupy klientów. Jeśli tak się nie stanie, konfrontacja z gościem może skończyć się dla hotelu negatywną opinią pozostawioną na portalu społecznościowym lub serwisie do rezerwacji miejsc noclegowych. A tego nie chce chyba żaden hotelarz.

Nowoczesne rozwiązania cyfrowe

Współczesna technologia ma ułatwiać życie hotelowym gościom i czynić ich doświadczenia przyjemniejszymi. Coraz częściej hotelarze inwestują w inteligentne rozwiązania, za pośrednictwem których można rezerwować, zameldować się, otwierać drzwi itp. Wirtualne spacery czy chatboty mogą również służyć na korzyść hotelu, czyniąc go bardziej atrakcyjnym w oczach potencjalnych klientów.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
© czas.tygodnik.pl | Prawa zastrzeżone