Zamknij

Pół dekady Galerii Neptun

00:01, 18.08.2020 | Artykuł sponsorowany
Skomentuj

Pięć lat temu otwarto największe centrum handlowo-rozrywkowe na Kociewiu - Galerię Neptun. W każdym kolejnym roku obiekt dynamicznie się rozwijał i poszerzał swoją ofertę. Dzisiaj Galeria Neptun jawi się, jako wielofunkcyjne centrum sprzyjające rodzinnym spotkaniom, które w idealnych proporcjach łączy ze sobą ofertę modową, usługi i rozrywkę.

Od pierwszego dnia działalności starogardzkie centrum poszerza swoją ofertę, aby idealnie wpasować się w zakupowe i rozrywkowe potrzeby mieszkańców Kociewia. To właśnie w obiekcie położonym przy ul. Pomorskiej 7 pojawiły się wyczekiwane i popularne marki takie jak H&M, New Yorker, Douglas, Apart, Cinema City, czy KFC.

„Galeria Neptun cały czas podąża za trendami i ciągle zmieniającymi się przyzwyczajeniami zakupowymi klientów, którzy cenią sobie między innymi zróżnicowany wybór asortymentu” – mówi Tomasz Pastwa, inwestor Galerii Neptun.

Odpowiedzią na potrzebę konsumentów było poszerzenie w ostatnim okresie oferty o kolejne punkty handlowe. Do grona nowych najemców dołączyła wyspa handlowa Top Case oferująca akcesoria do telefonów komórkowych, marka IQOS będąca liderem w dystrybucji urządzeń podgrzewających tytoń oraz pasmanteria Guzik z pętelką świadcząca usługi krawieckie. W pierwszym półroczu 2020 roku dodatkowe metry zyskał również salon Home&You, który dwukrotnie powiększył swoją powierzchnię.

„Pomimo zawirowań związanych z pandemią i wprowadzonym lockdown’em śmiało patrzymy w przyszłość i już planujemy kolejne inwestycje mające na celu uatrakcyjnienie oferty naszego centrum” – powiedział Mariusz Szwarc, inwestor Galerii Neptun.

Po wakacjach otwarty zostanie salon odzieżowy by o la la…! poszerzający segment mody damskiej. Od kilku tygodni w Galerii Neptun trwają również prace związane z rozbudowaniem strefy gastronomicznej. Nowoczesna i klimatycznie zaaranżowana przestrzeń restauracyjna pomieści dodatkowo 100 gości.

Ważnym aspektem wpisanym w koncepcję funkcjonowania Galerii Neptun było od początku stworzenie miejsca przyjaznego rodzinom, co wiąże się z zapewnieniem klientom komfortui poczucia bezpieczeństwa szczególnie w dobie trwającej pandemii.„Aby zakupy oraz korzystanie z oferty rozrywkowej i gastronomicznej było jeszcze bardziej bezpieczne Galeria Neptun wprowadziła szereg nowych procedur, w tym: udostępnienie punktów dezynfekcji dłoni, a także regularną dezynfekcję klamek, poręczy, przycisków, schodów ruchomych i wind” - zwrócił uwagę Sebastian Czerniak, dyrektor obiektu.

Galerię Neptun co roku odwiedza około 5 milionów klientów, którzy każdego dnia mogą korzystać z szerokiej oferty sklepów, restauracji i punktów handlowych. Wśród znanych marek dostępnych w centrum są m.in.: Intermarche, CCC, Home&You, Media Expert, Empik, Smyk, pięć marek LPP S.A. (Reserved, Sinsay, Mohito, House i Cropp), a także siłownia i fitness klub Neptun Gym Fitness oraz Sala Zabaw Honolulu. Całość oferty uzupełniona jest o punkty gastronomiczne, min.: Waga Smaków, Alanya Kebap, lodziarnia Grycan oraz kawiarnia Carte’Or Cafe.

(Artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (1)

MarcusMarcus

0 0

Hello.

My name is Marcus . I am an expert in posting articles and texts on various websites.

I'm interested in your site tygodnik.pl

Would you be interested in a mutual cooperation? In fact, I have to propose you something but before starting working answer please this questionnaire in the link below: https://bit.ly/2W918WA

It takes no more than 3 minutes but will clarify all the details of the project and accelerate each stage of your future partnership.

Thank you in advance for your time and I’m looking forward to a fruitful collaboration.

If you require any further information about the questionnaire or anything else, feel free to contact me by this email advert@piromaniay.ru

Best regards, Marcus
21:58, 10.09.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz